Modalitati de livrare
Livrarea se efectueaza in Bucuresti si alte localitati din Romania prin firma de curierat rapid.
- Din cauza conditiilor impuse de catre firma de curierat, cumparatorului nu ii este permisa deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii acestuia.
- In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primire, recomandam Cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa semnaleze imediat acest incident si contactandu-ne la office@my-look.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la aceste aspecte va fi nula si nu va putea fi luata in considerare.
- Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, vanzatorul va anunta cumparatorul si ii va comunica termenul estimat pentru finalizarea livrarii.
- In cazul in care noul termen de livrare nu va fi acceptat de catre cumparator, comanda va fi anulata. Daca informatiile furnizate de catre Cumparator in legatura cu livrarea sunt incomplete sau incorecte, vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore cumparatorul nu va corecta informatiile pentru a se stabili un nou termen de livrare, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.
Termenul de procesare a comenzii pentru produsele existente in stoc este de maxim 5 zile lucratoare, din momentul in care ati fost notificat ca a fost finalizata comanda.
Politica de retur
Cumparatorul are dreptul sa renunte la produsele achizitionate de pe Site, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produselor, conform prevederilor OG 130/200 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Cumparatorul trebuie sa trimita o notificare scris la adresa de e-mail office@my-look.ro. Dupa notificare, acesta trebuie sa completeze un „Formular de retur” pe care il va primi odata cu produsele livrate, unde trebuie sa bifeze casuta cu motivele returului.
Este foarte important sa introduceti „Formularul de retur” in colet, pentru a ne permite imbunatatirea serviciilor si o procesare rapida a returului.
Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. In cazul solicitarii unui produs care este mai scump, cumparatorul va achita diferenta de pret. In cazul solicitarii unui produs mai ieftin, diferenta de pret nu va fi returnata. In toate cazurile returnarii sau inlocuirii produselor, costurile de transport pentru returnare sau inlocuire vor fi suportate de catre cumparator. In cazul in care produsul reprezinta defecte, plata transportului va fi suportata de vanzator.
Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. Renuntarea la cumpararea unui produs sau inlocuirea acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur si in urmatoarele conditii:
- Produsele trebuie returnate sigilate;
- Starea produselor trebuie sa fie la fel, Produsul/produsele nu trebuie sa prezinte semne ca au fost purtate, urme de machiaj, ca au fost spalate sau modificate, niciun fel de urma de uzura.
- Produsul trebuie trimis in ambalajul original, impreuna cu toate etichetele si accesoriile aferente si intacte, in starea in care au fost expediate de catre vanzator (ex: etichetele sa nu fie rupte sau taiate).
In caz contrar, vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa pentru deteriorarea starii produselor. Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.
Produsele comandate pot fi schimbate cu altele numai in cazul in care produsul dorit este disponibil pe stoc. Noul produs va fi returnat urmand aceeasi procedura de livrare.Produsele schimbate vor fi livrate clientului numai dupa ce produsul achizitionat anterior de catre client a fost receptionat la adresa noastra si a fost verificat din punct de vedere al calitatii (nu se vor schimba produsele care prezinta semne de utilizare, degradare sau daca etichetele aplicate au fost indepartate).
Clientul poate schimba produsul/produsele comandate cu altele avand masura diferita, numai o singura data.
In cazul in care produsul/produsele comandate nu corespund asteptarilor dumneavoastre, acestea pot fi trimise inapoi cu rambursarea integrala a contravalorii lor, fara penalitati, numai dupa ce a fost verificat din punct de vedere al calitatii(nu se vor accepta produsele care prezinta semne de utilizare, degradare sau daca etichetele aplicate au fost indepartate).
Pentru platile facute cu cardul de credit/debit, sumele rambursate vor fi disponibile clientului pe acelasi card in termen de aproximativ 7 zile lucratoare si vor putea fi vizualizate pe extrasul de cont al lunii urmatoare. Timpul de procesare poate depinde de compania care opereaza cardul respectiv.
Comenzile facute prin intermediul Mobilpay sau prin transfer bancar se vor rambursa in contul din care s-a efectuat plata. Platile se ramburseaza in aceeasi moneda in care s-a efectuat plata. Diferentele rezultate din cursul valutar nu vor fi rambursate.